آیا کسب و کار من نیاز به باشگاه مشتریان دارد ؟

۱۳۹۸/۷/۱۳
۰ نظر

اولین سوال قبل از راه اندازی باشگاه مشتریان این است که شما به دنبال چه هستید , آیا باشگاه مشتریان برای کسب و کار شما نیاز است یا خیر ؟ آیا شما امکان پیاده سازی یک سری سیاست برای کسب و کار خود را دارید ؟ شما قادر هستید برنامه های مربوط به سیاست فروش را به مدت حداقل برای 6 ماه اجرا کنید یا خیر ؟ این سوالات را بپرسید و اگر پاسخ شما مثبت بود ادامه بدهید , اینجا هیچ تغییر آنی قرار نیست اتفاق بی افتد و این را بدانید باشگاه مشتریان قرار نیست تمام مشکلات شما را رفع کند , این موارد و مسائل درج شده بر اساس تجربه 15 ساله بازاریابی و فروش به همراه ارتباط مستقیم 7 ساله با مدیران کسب و کارهای مختلف تنظیم گردیده و در اختیار شما سروران گرامی قرار میگیرد.

برخی مزایا داشتن باشگاه مشتریان

۱۳۹۸/۷/۱۳
۰ نظر

۸۰ درصد درامد ثابت یک مجموعه از مشتریان ثابت تامین میشود , برای رشد و دستیابی به سود بیشتر باید تعداد مشتریان ثابت شما بیشتر شود. سیستم لویالتی و یا وفادار سازی مشتریان به شما این امکان را میدهد تا به تعداد مشتریان ثابت خود اضافه کنید و مشتریان قدیمی خود را هم حفظ کنید تا کمترین ریزش را داشته باشید. استفاده از یک crm جهت حفظ مشتریان و تثبیت وضعیت کنونی برای ارتقا در آینده بسیار مثمر ثمر خواهد بود و شما خواهید دید یک باشگاه مشتریان چگونه رشد مجموعه شما را سرعت خواهد بخشید. در سیستم نرم افزار باشگاه مشتریان آریا پرداز نرم افزار به همراه دستگاه کارت خوان و کارت های مغناطیسی به صورت یک پکیج کامل در اختیار شما قرار میگیرد. نرم افزار باشگاه مشتریان آریا پرداز بر اساس بازارسنجی و نیاز کسب و کار و مشاغل ایران طراحی گردیده که خدمات ما شامل آموزش رایگان , بروز نمایی سیستم بک آپ گیری مداوم و روزانه، برنامه ریزی سیستم، طراحی کارت، نصب دستگاه کارت خوان رایگان، استراتژی گذاری فروش، برای خریداران سرویس نرم افزار میباشد.کارت های ارائه شده توسط آریا پرداز دارای بالاترین سطح کیفیت بوده و کاملا از جنس کارت های بانکی چاپ شده در ایران میباشد. .شما با تماس با آریا پرداز میتوانید از قیمت ها آگاه شوید استعلام قیمت از طریق تماس تلفنی و از طریق شماره تماس زیر قابل انجام هست .

تلفن:  ۰۲۱۴۴۸۷۴۶۲۶ تلفن همراه: ۰۹۳۳۱۲۰۰۹۲۰ محمدی

امکانات نرم افزار باشگاه مشتریان

۱۳۹۸/۷/۱۳
۰ نظر

بهترین نرم افزار باشگاه مشتریان را برای انواع کسب و کار ایجاد کردیم

قابلیت های جدید سیستم باشگاه مشتریان تحت وب به شما این امکان را میدهد تا از هر نقطه ای از دنیا و تنها با دسترسی داشتن به اینترنت بتوانید کسب و کار و یا مجموعه خود را تحت نظر بگیرید و از میزان عملکرد روزانه فروش , پرسنل , کالا و خدمات , مشتریان خود اطلاع پیدا کنید.

چرا به باشگاه مشتریان نیاز داریم

۱۳۹۸/۷/۱۳
۰ نظر

آیا کسب و کار شما به برنامه لویالتی نیاز دارد؟

تازه ترین سرشماری صورت گرفته درباره گردش پول از طریق برنامه های وفاداری در آمریکا،در سال ۲۰۰۸ بیش از ۲ میلیارد دلار بوده ، و هم اکنون با ۱۶% افزایش ۳۸.۸۳ میلیارد دلار ،برآورد شده است.
با در نظر گرفتن این آمار و افزایش درآمد از طریق برنامه های وفاداری،شاید شما هم وسوسه شوید تا یک برنامه لویالتی داشته باشید.اما آیا شما تا به حال به این فکر افتاده اید تا برای کسب وکار خود یک برنامه لویالتی داشته باشید؟ یا اگر در حال حاضر از برنامه لویالتی استفاده میکنید،آیا موقعیتی پیش آمده که از تصمیم خود پشیمان شده باشید؟
بهتر است برای پاسخ به این سؤال جوانب مثبت و منفی برنامه های وفاداری را بررسی کنیم.

نرم افزار باشگاه مشتریان

راه کار های باشگاه مشتریان

۱۳۹۹/۲/۴
۰ نظر

اگر در جیب‌تان کارت مسافران کثیرالسفر دارید، اگر شماره و اطلاعات‌تان را در یکی از بوتیک‌ها یا مغازه‌ها ثبت کرده‌اید تا فروش‌های‌ ویژه‌شان را به شما اطلاع دهند، اگر پیتزافروشی نزدیک‌تان پس از خرید ۱۰ پیتزا، یکی را برایتان مجانی می‌فرستد، اگر برای خرید سرویس اینترنت جدید برای مدتی معلوم، مودم بی‌سیم یا ترافیک اضافه جایزه می‌گیرید و بسیاری از مثال‌های دیگر، جواب سوال اول ما مثبت است.